czwartek, 21 lipca 2016

trochę decu

na prezencik dla młodej damy - syn tak zakomenderował, bo to dla jego koleżanki

kolory wybrał i obrazek na pokrywkę

więc mamusia poczyniła :)

decoupage

decoupage

decoupage

decoupage

Mam nadzieję, że Natalce się spodobała ta szkatułka i będzie tam trzymać swoje ukochane bransoletki.

Tagi: decu pudełko
14:25, kurolka
Link Dodaj komentarz »
sobota, 16 lipca 2016

Tarot świata dawno nie widział, ale za to w pociągu coś przybywa powolutku.

Tak się zmieniało:

HAED

HAED

HAED

HAED

HAED

wtorek, 12 lipca 2016

miała być ładna, delikatna i prościutka

więc taka powstała

kartka ślubna

czwartek, 07 lipca 2016

coricamo.pl

Recenzja - moja własna subiektywna ocena.

coricamo.pl

Pokażę Wam co mi się spodobało i mam zamiar się kiedyś za to zabrać.

coricamo.pl

Pierwszy testowy wykonam dla siebie, ale jakoś tak widzę taki naszyjnik najbardziej na szyi mojej mamuśki. Jak mi się uda to może do imienin coś takiego wydłubię. Poszukiwanie fajnego materiału rozpoczęte...

coricamo.pl

To skradło moje serce.

coricamo.pl

Moja mamuśka ma wkrętkę na sowy obecnie, ale tę zrobiłabym dla siebie... ahhh

opis fantastyczny - muszę tylko skoczyć na bank żeby zakupić tasiemki i tkaninę. Na szczęście uszka do torby już mam - zawsze jakiś start.

coricamo.pl

Kiedyś nawet kombinowałam z przekładaniem kolorów na szydełku, ale jakoś tak zrezygnowałam. Po przeczytaniu wszystkich wskazówek z tego artykułu zapałałam chęcią powrotu do tego pomysłu, bo ostatnio mam zajawkę na geometryczne wzorki i już dumam nad etui do mojego telefonu.

coricamo.pl

Fajna i prosta instrukcja na uszycie narzuty i poduszki. Już to kiedyś, gdzieś widziałam i nawet mam już materiały na stworzenie narzuty na łóżko córki. Tyle, że moja będzie tak jakby połączeniem tych dwóch projektów, bo chciałam ją zrobić w takiej formie - w jakiej tu jest przedstawiona poduszka.

coricamo.pl

Kocham szydełkowe zabawki !!! najbardziej podoba mi się nietoperz. Sowa i pingwin jakoś do mnie nie przemawiają. Nie chciałabym ich robić z kulek - wolałabym dla nich inną formę. W czeluściach mego bloga można znaleźć inne szydełkowe sowy przeze mnie zrobione, a za pingwinka się zabiorę kiedyś i na pewno nie z tej propozycji bo niestety nie spodobała mi się. Za to Gacek jest super. :)

coricamo.pl

No i hafcik. U mnie haftów na tapecie sporo i to całkiem pokaźnych rozmiarów. Niech no się jednak jakiś bobas narodzi, a chętnie zrobię sobie taki oto miły przerywnik. Moda na sowy dalej trwa !!! Propozycja metryczki bardzo fajna a i z ewentualnym podmienieniem kolorów nie ma problemu jak widać. Pomyśleli o wszystkim :)

poniedziałek, 04 lipca 2016

kwadratowa na ten jakże ważny dzień

Pamiątka dla malutkiego chłopczyka !

kartka Chrzest Świety

kartka Chrzest Świety

kartka Chrzest Świety

Tagi: kartki
13:56, kurolka , kartki
Link Komentarze (1) »
poniedziałek, 27 czerwca 2016

karteczki z okazji narodzin bobasków

powiększa nam się populacja w otoczeniu :)

fajnie - dzięki temu Niuńka będzie miała towarzystwo

kartka gratulacje

kartka gratulacje

kartka gratulacje

Tagi: kartki
12:42, kurolka , kartki
Link Komentarze (1) »
czwartek, 23 czerwca 2016

W sobotę 18 czerwca było spotkanie w naszej bibliotece z okazji  Światowego Dnia Dziergania w Miejscach Publicznych. W trakcie spotkania miałyśmy konkretny cel - szydełkowanie ośmiorniczek dla wcześniaków i zorganizowanie grupy w naszym mieście. Akcja trwa w całym kraju i nie tylko. Wszystko zostało ustalone, włóczki rozdane i przystąpiłyśmy do akcji.

Więcej można o niej poczytać tutaj, a wesprzeć o TUTAJ do czego bardzo zachęcam.

ośmiorniczki

Moje już były prawie gotowe na spotkanie. Kończyłam trzecią i wyszywałam wszystkim oczka i buzie. Zostało mi jeszcze trochę czasu i zaczęłam kolejną, ale będę kończyć w domu. Syn sobie zamówił taką dużą jak na kolejnym zdjęciu... może kiedyś mi się uda :)

ośmiorniczki

Jak ktoś chciałby pomóc to zbieramy też włóczki do tworzenia ośmiorniczek 100% bawełna.

ośmiorniczki

wtorek, 21 czerwca 2016

pierwsze literki na życzenie

ćwiczyłam na nich nową czcionkę - większa i bardziej skomplikowaną,

uznałam, że jak tylko 2 literki to raźniej im będzie jeśli wyjdą bardziej okazałe.

Na literkę A znany już materiał, który mam w swych zasobach - dalej jestem nim zauroczona i szkoda że niebawem się skończy, a na literkę M wykorzystałam niedawno zakupioną krateczkę.

Z drugiej strony są z gładkiego materiału.

materiałowe literki

materiałowe literki

zrobiłam sporo zdjęć, ale nie znalazłam żadnego drugiej strony... zakręcona jestem i nie cyknęłam takowej foteczki. Za to można je zobaczyć u nowej właścicielki o TU. Jak ktoś ma ochotę to można napisać z własnym życzeniem - chętnie poćwiczę resztę alfabetu.

czwartek, 16 czerwca 2016

pierwsze próby za mną

jednak nie zdecydowałam się na pociachanie mojego pięknego dużego materiału...

Zainspirowana filmikiem z kanału Co za Szycie? postanowiłam stworzyć dla siebie letnie ogrodniczki z dzianinki we fluo wzorki.

Próba zadowala mnie całkowicie, więc po tym treningu będzie można zabrać się za kombinezon.

ogrodniczki

dwa wzorki bo nie umiałam się zdecydować na jeden...

ogrodniczki

przymiarki na sobie - trudna sprawa...

ogrodniczki

wyszły piekne i proste, tylko ja krzywa jestem i nie umiem zdjęcia ładnego zrobić :P

ogrodniczki

ogrodniczki

ach no dobra - to moja modelka :P żeby nie było że nie noszę...

ogrodniczki

w sam raz na wakacyjny wyjazd !!!

środa, 15 czerwca 2016

i zebrać się nie mogę...

hafty poszły w odstawkę

zrobiłam kilka kartek, które niebawem pokażę

ale też zachciało mi się coś uszyć...

zastanawiałam się długo i długo i długo i dalej nic

decyzję podjęłam wczoraj - wybór był między uszyciem długiej do ziemi sukienki a kombinezonem

pomocne w podjęciu decyzji było to, że zaszalałam i wczoraj sobie zakupiłam kieckę w ciucholandzie za całe 2,50 więc szyć z tego oto pięknego materiału będę kombinezon :)

co mi wyjdzie to już niebawem !!!

1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 30
Darmowy licznik odwiedzin
licznik odwiedzin
zBLOGowani.pl
DEKORMANIA
Coricamo - sklep z materiałami do rękodzieła