niezdefiniowane

sobota, 12 listopada 2016

Długo się zbierałam żeby napisać o kolejnym numerze.

Niestety przekładając kolejne kartki tego wydania odnosiłam coraz większe przekonanie typu 'ale to już było...' - może nie w gazetce, ale u mnie. :)

twórcze inspiracje

świąteczne klimaty - jeszcze ich nie czuje, ale to już niebawem.

twórcze inspiracje

Tak prezentuje się przegląd propozycji z tego numeru.

twórcze inspiracje

Sowy mądre głowy na szydełko. Bardzo proste i fajnie opisane.

twórcze inspiracje

Poduszki fantastyczne - tylko już ten pomysł przerabiałam z trochę inną serwetką o tutaj. Ten wzorek też sobie kiedyś przetestuje bo ma w sobie wiele uroku i z pewnością zasili moje zasoby.

twórcze inspiracje

Bransoletki szydełkowe też już u mnie były :) z wykorzystaniem guzików o tutaj.

twórcze inspiracje

Bombastyczne bombki. Tyle że ja mam wciąż ten sam problem - nie umiem ich ubrać w te piękne materiały. Coś tam mi wychodzi, ale efekt końcowy nigdy mnie nie zadowala.Musiałby mnie ktoś chyba przeszkolić w tym na żywo...

Wzór powyżej bardzo mi się podoba i już kombinuje jak go wykorzystać na sukience. Natomiast płatki śniegu z bombek poniżej też przypadły mi do gustu i chętnie je przećwiczę.

twórcze inspiracje

Skrzaciki są fantastyczne - szkoda, że nie mam teraz czasu na wyszywanie. Nie lubię obwieszać ścian haftami - wolę je w użytkowej formie, więc muszę wymyślić zastosowanie dla skrzató to wtedy będzie więcej motywacji do ich wykonania.

twórcze inspiracje

No i na koniec kwiat jakiego jeszcze nie widziałam. Na szydełku - coś dla mnie. Fakt że mam rozgrzebanych kilka robótek szydełkowych jak na ten okres roku przystało, ale na święta przydałoby się coś wymodzić...

twórcze inspiracje

Nie przetestowałam jeszcze tego wzoru, ale na pewno podzielę się wrażeniami. Czytajcie kolejne posty i czekajcie na to czy mi wyjdzie czy nie...

czwartek, 07 lipca 2016

coricamo.pl

Recenzja - moja własna subiektywna ocena.

coricamo.pl

Pokażę Wam co mi się spodobało i mam zamiar się kiedyś za to zabrać.

coricamo.pl

Pierwszy testowy wykonam dla siebie, ale jakoś tak widzę taki naszyjnik najbardziej na szyi mojej mamuśki. Jak mi się uda to może do imienin coś takiego wydłubię. Poszukiwanie fajnego materiału rozpoczęte...

coricamo.pl

To skradło moje serce.

coricamo.pl

Moja mamuśka ma wkrętkę na sowy obecnie, ale tę zrobiłabym dla siebie... ahhh

opis fantastyczny - muszę tylko skoczyć na bank żeby zakupić tasiemki i tkaninę. Na szczęście uszka do torby już mam - zawsze jakiś start.

coricamo.pl

Kiedyś nawet kombinowałam z przekładaniem kolorów na szydełku, ale jakoś tak zrezygnowałam. Po przeczytaniu wszystkich wskazówek z tego artykułu zapałałam chęcią powrotu do tego pomysłu, bo ostatnio mam zajawkę na geometryczne wzorki i już dumam nad etui do mojego telefonu.

coricamo.pl

Fajna i prosta instrukcja na uszycie narzuty i poduszki. Już to kiedyś, gdzieś widziałam i nawet mam już materiały na stworzenie narzuty na łóżko córki. Tyle, że moja będzie tak jakby połączeniem tych dwóch projektów, bo chciałam ją zrobić w takiej formie - w jakiej tu jest przedstawiona poduszka.

coricamo.pl

Kocham szydełkowe zabawki !!! najbardziej podoba mi się nietoperz. Sowa i pingwin jakoś do mnie nie przemawiają. Nie chciałabym ich robić z kulek - wolałabym dla nich inną formę. W czeluściach mego bloga można znaleźć inne szydełkowe sowy przeze mnie zrobione, a za pingwinka się zabiorę kiedyś i na pewno nie z tej propozycji bo niestety nie spodobała mi się. Za to Gacek jest super. :)

coricamo.pl

No i hafcik. U mnie haftów na tapecie sporo i to całkiem pokaźnych rozmiarów. Niech no się jednak jakiś bobas narodzi, a chętnie zrobię sobie taki oto miły przerywnik. Moda na sowy dalej trwa !!! Propozycja metryczki bardzo fajna a i z ewentualnym podmienieniem kolorów nie ma problemu jak widać. Pomyśleli o wszystkim :)

wtorek, 17 maja 2016

ręcznie robione czyli:

ręcznie wycinane,

samodzielnie barwione,

namiętnie gniecione,

skrzętnie układane,

dokładnie posklejane

i światu pokazane

!!!

moja nowa zajawka :P

foamiran

foamiran

foamiran

foamiran

foamiran

środa, 11 maja 2016

czasem sobie też coś powycinam...

posklejam...

tym razem weselne klimaty:

scrapki wycinanki

i takie scrapki - mogą być w dowolnej kolorystyce, z welonem ub bez, poskładane warstwowo lub nie:

scrapki wycinanki

scrapki wycinanki

poniedziałek, 07 marca 2016

Małolat przygotował w domu pracę na konkurs w przedszkolu "wiosenne zwierzęta".

Akurat byłam w trakcie robienia kartek świątecznych, które niebawem też zaczną się tu pokazywać. Muszę je sfotografować zanim wyślę, a nie tak jak w poprzednim roku...

Techniki miały być różne więc pozwoliłam szperać w moich przydasiach i babrać moimi sprzętami. Swoje wziął młody kredki i szablony ze zwierzakami.

Taki tego mamy efekt.

misz-masz totalny - dzieć wyżył się artystycznie :P

piątek, 04 grudnia 2015

Dotarł kolejny numer pięknego czasopisma i leżał chwilkę zbunkrowany bo bałam się zauroczyć kolejnym projektem. Miłość do rękodziała mnie nakręca i dołuje bo nie wystarcza mi na wszystkie pomysły doby...

igłą malowane

Wspaniale, że kontynuowany jest wątek łączenia haftu wstążeczkowego z krzyżykami. Dodatkowo są dwa fantastyczne wzory na karteczki wykonane wstążkami. Proste, ale jakie urokliwe. Muszę zakupić sobie jakąś lepszą igłę do tych wstążek bo tą co mam się nie sprawdza do końca.

igłą malowane

igłą malowane

Przejrzysta i jasna instrukcja zachęca do podjęcia wyzwania.

igłą malowane

Haftowane bombki - rewelacja. Jednak zanim zawisną na mej choince minie pewnie rok, bo teraz już się nie wyrobię. Ogromny plus, że pokazane są inne możliwości zestawienia kolorów, bo zawsze lepiej jak się to zobaczy niż tylko o tym przeczyta. Myślę, że większość rękodzielników wszelakich jest bardziej wzrokowcami.

igłą malowane

Bałwanki ekstra dla mnie - powtarzalny wzór daje możliwość manewru z tkaniną. Nie zmusza nas do wybierania i wysyzwania jednej serwetki określonego rozmiaru, a pozwala zmodyfikować haft na własny użytek.

igłą malowane

No i na koniec KUSZĄ jak mogą. Jakby ktoś szukał pomysłu na prezent urodzinowy dla mej skromnej osoby to w kwietniu chętnie bym przytuliła te fantastyczne koty na tle księżyca.

 

Gazetka trafia w me gusta. Jednak ostatnio tak mnie tknęło, że mi czegoś w niej jeszcze brakuje. W miarę upływu czasu się pięknie rozwija, a moim marzeniem byłoby poszerzenie jej tematyki o inne rodzaje haftu. Haft to tak szerokie pojęcie... Ma też piękną historię, o której warto by czasem poczytać. Dodatkowo jakieś ciekawostki itp. itd. Co o tym myślicie?

piątek, 20 listopada 2015

Kochane moje w poprzednim poście zapytałam co powstanie z tego haftu.

Trafiły dwie osoby. Prosiłam o wysłanie odpowiedzi na maila i pierwszą poprawną odpowiedź dostałam od Basi. Będzie to poduszka dla najmłodszej, żeby miała kolorowy obrazek jak jej starszy brat na dużej poduszce.

Basia też wyszywa. Nie ma swojego bloga, a trafiła do mnie przez FB bo i tam się wyświetlają moje nowe posty, kiedy je udostępnię. Zwyciężczyni zamierza wykorzystać nagrodę na pierwszy raz ręcznie robione kartki świąteczne. Mam nadzieję, że wyjdą pięknie i że w przyszłości koleżanka założy blog lub w inny sposób pochwali się swoimi pracami.

A oto przedsmak niespodzianki.

choinka

baza kartki

 

 

Zapisałam się na:

I jeszcze tutaj:

 

 

poniedziałek, 26 października 2015

Zapisałam się na wymiankę :) o tu:

link tu

sobota, 03 października 2015

Już dawno wyczekiwane Igłą Malowane.

igłą malowane

Kolejny numer zachwycił mnie różnorodnością. Nie mam za wiele czasu na haft na chwilę obecną bo poznajemy się wzajemnie z naszą małą córeczką, której mijają dziś już dwa tygodnie. Musimy się dobrze poznać i zgrać żeby mama mogła mieć trochę czasu na swoje pokręcone pasje. Pani położna przyglądała się z dziwną miną segmentowi w salonie, na którym we wszystkich możliwych szczelinach poupychane są rzeczy do rękodzieła...

igłą malowane

Tutaj przegląd pięknych propozycji z tego numeru.

igłą malowane

Misiek techniką łączoną jest cudny i zamierzam go wymodzić komuś na prezent, ale t w swoim czasie. I właśnie w takiej tamborkowej ramce prezentuje się chyba najlepiej.

igłą malowane

Maniaczka serwetek ze mnie, a te są cudne bo z różami. Nie wiem czy podołam takiemu wyzwaniu ale dopiszę sobie je do listy życzeń...

igłą malowane

Pokazuje Wam tego pawia, bo podoba mi się pomysł na prezentacje pracy bez tła. Często sama kombinuję ze wzorami - coś zabiorę a coś dodam, coś tam pozmieniam. Niektórzy nie do końca mają wykształconą wyobraźnię w taki sposób, żeby sobie wyobrazić czy dobrze będzie wyglądać dany wzór po modyfikacjach. I opcja z prezentowaniem różnych możliwości pracy ze wzorem jest super.

A oto moje zakupy z Coricamo.

sorter

Mam teraz ograniczony czas, ale może chociaż uda mi się ponawijać i uporządkować tą masę kolorów z Tarot Town Two. Ciekawe czy się wszystkie zmieszczą.

No i widzieliście w gazetce te piękne wzory dla dzieci?

igłą malowane

Zakupiłam ręcznik kąpielowy dla bobaska, który ma niebawem przyjść na świat. Muszę tylko zdecydować co będzie dla niego najlepiej pasować i zabrać się za robotę. Fajnie, że są gotowe akcesoria z kanwą dla maluchów. Dzieciaczki zawsze fajnie wyglądają w otoczeniu rękodzieła.

Polecam zakupy, które są samą przyjemnością...

piątek, 04 września 2015

Tak się zbierałam do poczynienia wpisu, że mi sierpień uciekł. Młody do przedszkola oddelegowany to będzie kilka chwil ciszy przed zapowiadającą się burzą życiową nadchodzącą z końcem miesiąca... Wytnie mnie to trochę ze świata blogowego, ale postaram się jak najczęściej pokazywać bo bez zakręconej pasji to za długo nie pociągnę.

Nowa gazetka i nowe natchnienia.

w numerze wiele ciekawych pomysłów, a teraz poniżej pokażę Wam co mnie najbardziej się spodobało i zamierzam spróbować swoich sił w tych technikach.

takie spotkania też są inspirujące - zanoszę się z chęcią udziału w takim wydarzeniu ale ciagle coś stoi na przeszkodzie...

Będą po bobasie portki to się zabiorę bo lubię takie bajery z jeansu.

Piękne - ta technika od dawna mnie kusi, ale boję sie pierwszego podejścia... Na szczęście jest obszerna instrukcja więc może w końcu?

Poznałam ciekawe blogi dzięki prezentacji prac koleżanek twórczo zakręconych. No i Dino - ekstra, że są pokazywane łączone możliwości wykorzystywania wzorów.

Ornamenty też są na mojej liście - lista nie ma końca...

I na koniec wzór dla bobaska. Już zamówiłam w Coricamo ręczniczek ze wstawką kanwy. Piszą, że będzie więcej wzorów w Igłą Malowane więc może jeszcze z nim chwilkę poczekam? hmmm będzie pięknie :)

Zapraszam do zapoznania się z gazetką, która jest na rewelacyjnym poziomie i każdy znajdzie coś dla siebie. Jest też dobrym pobudzaczem do działania ...

 
1 , 2 , 3 , 4 , 5
Darmowy licznik odwiedzin
licznik odwiedzin
zBLOGowani.pl
DEKORMANIA
Coricamo - sklep z materiałami do rękodzieła